- Tämä aihe sisältää 43 vastaukset, 16 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 2 vuotta sitten kulmunit toimesta. This post has been viewed 680 times
- JulkaisijaViestit
- 21/04/2024, 05:35 #4385
FarseerOsallistujatässä yks käsi missä olis boyntyä tarjolla oon 4/22 ei kai tätä kuulu maksaa ? BB:lla taitaa olla liikaa et vois pf tunkea suoraan? Joku joka näistä boyntyista jotain ymmärtää voinee kertoa. https://my.pokercraft.com/embedded/client/shared/6624625c4fc43b185eb09985
Riippuu hieman vihuista ja siitä paljonko stäkit on suhteessa bountyihin, mutta tuskinpa tuossa kannattaa keskimäärin maksaa. Vaikka kyllä mieli tekisi.
WPT Poker
♦️ Maailman 2. suurin pokeriverkko
🐟 Kalaisat pelit – fisuja riittää!
💰 100% bonus 1500 dollariin asti + turnauslippuja
28/04/2024, 06:31 #4475parsakaali
OsallistujaOnko Kulmuneilla päivitettävää kannuista, kuvia tms?
28/04/2024, 06:34 #4476parsakaali
Osallistuja
28/04/2024, 22:59 #4479
KOsallistujaRiippuu hieman vihuista ja siitä paljonko stäkit on suhteessa bountyihin, mutta tuskinpa tuossa kannattaa keskimäärin maksaa. Vaikka kyllä mieli tekisi.A9s alkaen joutuu kysymään paljon kiperämpiä kysymyksiä kuin A6s, kun itselle jää hävitessä 20BB ja voittaessa saa kovan pelistackin ja bountyt. Itse kippaisin ja odottaisin parempaa spottia. A8s alkaen toivon jo rohkeutta itseltäni painaa mukaan näillä spekseillä. Pelikirjassa toki myös A6s fold preflop.
01/05/2024, 16:54 #4512parsakaali
OsallistujaEipä tuota A6s kannata maksaa. Miltä muuten kulmunin kannut näyttää näin toukokuun ensimmäinen päivä?Päivitettävää, kuvia?
01/05/2024, 17:16 #4513
JepperiOsallistujaTerve vaan! Löysin tämän blogin. Hieno kuulla ,että joku on striimejäni katsellut (itse en niistä juurikaan mitään muista, mutta peli nyt oli mitä oli. Nappeja paineltiin ja olut maistui) . Komiasti on sulla mennyt! Ei muuta kuin puita uuniin! Omaa pelikirjaani en voi kenellekkään suositella, mutta haaveena tässä olisi palata Twitchin ihmeelliseen maailmaan. Turnauspokeria en ole muutamaan vuoteen pelannut. Onnea koitokseen!
01/05/2024, 19:30 #4514valuebluff
OsallistujaTerve vaan! Löysin tämän blogin. Hieno kuulla ,että joku on striimejäni katsellut (itse en niistä juurikaan mitään muista, mutta peli nyt oli mitä oli. Nappeja paineltiin ja olut maistui) . Komiasti on sulla mennyt! Ei muuta kuin puita uuniin! Omaa pelikirjaani en voi kenellekkään suositella, mutta haaveena tässä olisi palata Twitchin ihmeelliseen maailmaan. Turnauspokeria en ole muutamaan vuoteen pelannut. Onnea koitokseen!

Aloitahan taas striimaamaan ja blogia voisit myös kirjoitella. Aina olet viihdyttävää sisältöä tehnyt.
01/05/2024, 19:42 #4515parsakaali
OsallistujaTodellakin Jepperi takaisin striimaaman pelipaikoille. Miehen työskentelyä (myös oluen juontia) oli ilo seurata!Olisi myös mielenkiintoista lukea blogia tms, mistä voi lukea miehen kuulumisia?Hyvää kesää ja kiitoksia striimeistä.
02/05/2024, 00:40 #4520
FjaalarOsallistujaMellasen comebackia on kyllä odotettu, eiku vaan blogit ja striimit tulille!
02/05/2024, 01:41 #4521
kulmunitOsallistujak
- Tätä vastausta muokkasi 2 vuotta kulmunit.
02/05/2024, 01:46 #4522
kulmunitOsallistujak
- Tätä vastausta muokkasi 2 vuotta kulmunit.
02/05/2024, 09:35 #4528
KOsallistuja02/05/2024, 15:48 #4531
kulmunitOsallistujak
Kutsuit, rakas. Palveluksessasi.
olettte mahtava mies
2 päivän ryyppiskelyn jälkeinen aamuyön tilitys. Kotona ei tullut tullut tuossa ajassa käytyä, kasinnolla kylläkin muutamaan otteeseen.
Kilon verran takkiin varmaankin. käsiä en juurikaan muista pelasin omppua ja teksua. yhden ratkaisevan varmaan kilon potin hävisin kun pöytä oli 7c 8c ja k joku muumaa. alkuperäinen avaaja konttaroi sb reraise mä reraise sb allin maksan 56c ja vihulla joko kärkipari tai kärkirattaat joka tapauksessa sillä oli quadsit riverillä ja se oli laulun loppu.
GG:llä oli rollia yli 30k joitakin viikkoja sitten nyt katki. 8k kotiutin tuosta myös muilta saiteilta turpaan ja tultu alas 25+k
muutamaan kertaan pääsi megafieldeissä parin viikon peleissä kahteen vikaan pöytäään missä olis ollut kuopantäyttö mahdollinen mut toisessa kk vs jts pf turpaan ja sitte tää käsi toisessa ulos
https://pokeit.co/public/125nE3S04/r vihun pitäis kerran kerrasta tuon chekbackaa turnilla koska ei todellakaan pitäisi haluta craisea tuohon, no halusihan se ja paskuus palkittiin
03/05/2024, 08:21 #4550baba
Osallistujamuutamaan kertaan pääsi megafieldeissä parin viikon peleissä kahteen vikaan pöytäään missä olis ollut kuopantäyttö mahdollinen mut toisessa kk vs jts pf turpaan ja sitte tää käsi toisessa ulos
https://pokeit.co/public/125nE3S04/r vihun pitäis kerran kerrasta tuon chekbackaa turnilla koska ei todellakaan pitäisi haluta craisea tuohon, no halusihan se ja paskuus palkittiin
En usko että tuo A7o on tuossa pelikäsi vs UTG ja UTG1. Suittina toki on, mutta aika huoletta noita offariässiä voi heitellä pakkaan jos vastassa osaavia pelaajia.
03/05/2024, 12:38 #4557parsakaali
OsallistujaJuu kyllä tuolla A7o useammin hankaluuksiin joutuu vs UTG ja UTG1 kuin palkinnon saa.
- JulkaisijaViestit
🎯 VAIN MEILTÄ!

30 ilmaiskierrosta - Ei kierrätystä
Talleta 1 euro - saat heti 30 ilmaiskierrosta peliin Le Bandit!
PELAA NYTWILDZ

Talletus tuplana + ilmaisvetoja
Saat 100% bonuksen 100€ asti. Kaupan päälle lisäksi 5 ilmaisvetoa 10€ asti.
SIIRRY PELAAMAANWPT POKER

Talletus tuplana 1500 dollariin asti + turnauslippuja
Maailman 2. suurimmassa pokeriverkossa riittää fisuja.
SIIRRY PELAAMAANPELIKIOSKI
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.


